Kávézó nyílt Sepsén


A régi sepsei kocsma helyén augusztus 11-e óta a Grozd nevű kávézó várja vendégeit. A vendéglátó egységet az ismert vendéglátós, Sipőc Árpád nyitotta meg. A településen tizenegy éve nem működött borozó...
Sipőc Árpád már 35 éve dolgozik a vendéglátóiparban, és a csúzai Kovács Csárda tulajdonosa. Most úgy döntött, Sepsén nyit kávézót.
- Sokan megkérdezték tőlem, miért pont Sepsén nyitottam kávézót. Elsősorban azért, mert sepsei születésű vagyok és mindig is ide húzott a szívem. Már több mint tíz éve a faluban nem működött sem kávézó, sem kocsma. Úgy gondolom, igény van ilyen vendéglátó egységre, főleg a fiatalok részéről - mondta Árpád.
A kávézóban két helybeli kapott munkát.
- Annak is örülök, hogy két fiatal sepsei lánynak munkát tudtam adni. Ragaszkodtam hozzá, hogy a felszolgálók sepseiek legyenek - fogalmazott a vendéglátós.
A kávézó a Grozd (magyarul szőlőfürt) nevet kapta.
- A kávézónak azért választottam a Grozd nevet, mert a helyi focicsapatnak is ez a neve. Sepsei származású vagyok, a focit is szeretem, és régen a helyi focicsapat tagja is voltam. Remélem, jól fog működni a kávézó, és ha igény lesz rá, akár bálokat és szervezhetünk - tette hozzá Árpád.
Horvátországi Magyar Napló
Milanović Ljiljana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése