Tehetségek bontogatják szárnyaikat


Kilencedik alkalommal tartották meg a Nótafát

Április 25-én került megrendezésre a Magyar Egyesületek Szövetségének egyik legkiemelkedőbb rendezvénye, a Nótafa népdaléneklési és népzenei versenye. A rendezvénynek idén Kórógy adott otthont.

A MESZ legnagyobb eseményei közé tartozik a Nótafa elnevezésű rendezvény. A Nótafa gyermek és ifjúsági népdaléneklési és népzenei versenyt minden évben más-más településen tartják meg. Az esemény idén a kórógyi kultúrotthonban zajlott. A Nótafa népdaléneklési és népzenei versenyre Sepséről is érkeztek, akik megvillanthatták tehetségüket a zsűri és a közönség előtt.
Keresztes Dominik  lapunknak nyilatkozva elmondta, már egész kicsi kora óta énekel.
- Nagyon szeretek énekelni, többször is felléptem már közönség előtt. A Nótafán első alkalommal veszek részt, de voltam már versenyeken. A múlt héten Laskón aranyérmet nyertem egy énekversenyen. A mai fellépésem jól sikerült, három népdalt adtam elő - tudtuk meg Dominiktól.
- Körülbelül öt éve foglalkozom énekléssel, részt vettem különböző versenyeken, de a Nótafán most először. Hirksz Lídia tanárnő készített fel, két népdalt adtam elő. Izgultam nagyon, de a produkcióm jól sikerült - hallottuk Dobszai Adrienntől, a Vörösmarti Általános Iskola tanulójától.
Horvátországi Magyar Napló 17. szám
Milanović Lili
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése